MINGGU
KE- 25.
|
HARI
|
ISNIN
|
|
TARIKH
|
17
JUN 2013
|
|
KELAS
|
5K7.
|
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
|
TAJUK
|
ISU
KEKELUARGAAN
|
|
SUB-TAJUK
|
SUMBANG
MAHRAM
LANGKAH
PENCEGAHAN.
|
|
OBJEKTIF
|
MENJELASKAN
CARA-CARA MENGATASI SUMBANG MAHRAM YANG SERING BERLAKU KETIKA INI.
|
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
BUKU
TEK
|
|
AKTIVITI
|
1.PERBINCANGAN
2.SOALJAWAB
|
|
REFLEKSI
|
PELAJAR
AKTIF DALAM AKTIVITI SUMBANGSARAN.
|
|
HARI
|
SELASA
|
|
TARIKH
|
18
JUN 2013
|
|
KELAS
|
4K10
|
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
|
TAJUK
|
KEKELUARGAAN
|
|
SUB-TAJUK
|
FUNGSI
KELUARGA.
|
|
OBJEKTIF
|
MENJELASKAN
FUNGSI KELUARGA KEPADA PELAJAR.
|
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
BUKU
TEK
|
|
AKTIVITI
|
1.PERBINCANGAN
2.SOALJAWAB
|
|
REFLEKSI
|
PELAJAR
AKTIF DALAM AKTIVITI SUMBANGSARAN.
|
|
HARI
|
RABU
|
|
TARIKH
|
19
JUN 2013
|
|
KELAS
|
5S3.
|
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
|
TAJUK
|
ISU
KEKELUARGAAN
|
|
SUB-TAJUK
|
SUMBANG
MAHRAM
LANGKAH
PENCEGAHAN.
|
|
OBJEKTIF
|
MENJELASKAN
CARA-CARA MENGATASI SUMBANG MAHRAM YANG SERING BERLAKU KETIKA INI.
|
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
BUKU
TEK
|
|
AKTIVITI
|
1.PERBINCANGAN
2.SOALJAWAB
|
|
REFLEKSI
|
PELAJAR
AKTIF DALAM AKTIVITI SUMBANGSARAN.
|
|
HARI
|
KHAMIS
|
|
TARIKH
|
20
JUN 2013
|
|
KELAS
|
4K10
|
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
|
TAJUK
|
KEKELUARGAAN
|
|
SUB-TAJUK
|
FUNGSI
KELUARGA.
|
|
OBJEKTIF
|
MENJELASKAN
FUNGSI KELUARGA KEPADA PELAJAR.
|
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
BUKU
TEK
|
|
AKTIVITI
|
1.PERBINCANGAN
2.SOALJAWAB
|
|
REFLEKSI
|
PELAJAR
AKTIF DALAM AKTIVITI SUMBANGSARAN.
|
|
HARI
|
JUMAAT
|
|
TARIKH
|
21
JUN 2013
|
|
KELAS
|
4K7
|
|
M/PELAJARAN
|
PENDIDIKAN
KESIHATAN
|
|
TAJUK
|
KEKELUARGAAN
|
|
SUB-TAJUK
|
FUNGSI
KELUARGA.
|
|
OBJEKTIF
|
MENJELASKAN
FUNGSI KELUARGA KEPADA PELAJAR.
|
|
ALAT BANTU MENGAJAR
|
BUKU
TEK
|
|
AKTIVITI
|
1.PERBINCANGAN
2.SOALJAWAB
|
|
REFLEKSI
|
PELAJAR
AKTIF DALAM AKTIVITI SUMBANGSARAN.
|
No comments:
Post a Comment