Wednesday, March 27, 2013

MINGGU KE- 11

HARI
ISNIN
TARIKH
11 MAC 2013
KELAS
5K7
M/PELAJARAN
PENDIDIKAN JASMANI
TAJUK
SEGAK

KEMAHIRAN
1.TURUN NAIK BANGKU
2.TEKAN TUBI
3.BANGKIT TUBI SEPARA
4.JANGKAUAN MELUNJUR
OBJEKTIF
MENGUJI KECERGASAN MURID

AKTIVITI-AKTIVITI
1.MENGAMBIL BERAT BADAN
2.MENGUKUR KETINGGIAN
3.MELAKSANAKAN AKTIVITI SEPERTI DIATAS.

REFLEKSI
PELAJAR SERONOK MENJALANKAN AKTIVITI DIATAS DAN MENUNJUKKAN UNSUR BEKERJASAMA.


HARI
SELASA
TARIKH
12 MAC 2013
KELAS
4K10
M/PELAJARAN
PENDIDIKAN JASMANI
TAJUK
SEGAK

KEMAHIRAN
1.TURUN NAIK BANGKU
2.TEKAN TUBI
3.BANGKIT TUBI SEPARA
4.JANGKAUAN MELUNJUR
OBJEKTIF
MENGUJI KECERGASAN MURID

AKTIVITI-AKTIVITI
1.MENGAMBIL BERAT BADAN
2.MENGUKUR KETINGGIAN
3.MELAKSANAKAN AKTIVITI SEPERTI DIATAS.

REFLEKSI
PELAJAR SERONOK MENJALANKAN AKTIVITI DIATAS DAN MENUNJUKKAN UNSUR BEKERJASAMA.

HARI
RABU
TARIKH
13 MAC 2013
KELAS
5S3
M/PELAJARAN
PENDIDIKAN JASMANI
TAJUK
SEGAK

KEMAHIRAN
1.TURUN NAIK BANGKU
2.TEKAN TUBI
3.BANGKIT TUBI SEPARA
4.JANGKAUAN MELUNJUR
OBJEKTIF
MENGUJI KECERGASAN MURID

AKTIVITI-AKTIVITI
1.MENGAMBIL BERAT BADAN
2.MENGUKUR KETINGGIAN
3.MELAKSANAKAN AKTIVITI SEPERTI DIATAS.

REFLEKSI
PELAJAR SERONOK MENJALANKAN AKTIVITI DIATAS DAN MENUNJUKKAN UNSUR BEKERJASAMA.

HARI
KHAMIS
TARIKH
14 MAC 2013
KELAS
4K2
M/PELAJARAN
PENDIDIKAN JASMANI
TAJUK
SEGAK

KEMAHIRAN
1.TURUN NAIK BANGKU
2.TEKAN TUBI
3.BANGKIT TUBI SEPARA
4.JANGKAUAN MELUNJUR
OBJEKTIF
MENGUJI KECERGASAN MURID

AKTIVITI-AKTIVITI
1.MENGAMBIL BERAT BADAN
2.MENGUKUR KETINGGIAN
3.MELAKSANAKAN AKTIVITI SEPERTI DIATAS.

REFLEKSI
PELAJAR SERONOK MENJALANKAN AKTIVITI DIATAS DAN MENUNJUKKAN UNSUR BEKERJASAMA.

HARI
JUMAAT
TARIKH
15 MAC 2013
KELAS
4K7
M/PELAJARAN
PENDIDIKAN JASMANI
TAJUK
SEGAK

KEMAHIRAN
1.TURUN NAIK BANGKU
2.TEKAN TUBI
3.BANGKIT TUBI SEPARA
4.JANGKAUAN MELUNJUR
OBJEKTIF
MENGUJI KECERGASAN MURID

AKTIVITI-AKTIVITI
1.MENGAMBIL BERAT BADAN
2.MENGUKUR KETINGGIAN
3.MELAKSANAKAN AKTIVITI SEPERTI DIATAS.

REFLEKSI
PELAJAR SERONOK MENJALANKAN AKTIVITI DIATAS DAN MENUNJUKKAN UNSUR BEKERJASAMA.

No comments:

Post a Comment