Sunday, May 12, 2013


MINGGU KE – 16.

HARI
Isnin
TARIKH
15 April 2013
KELAS
5K7
M/PELAJARAN
Pendidikan Kesihatan.
TAJUK
Memahami Perasaan
SUB-TAJUK
Cara-cara untuk menangani tekanan emosi.
OBJEKTIF
Pelajar boleh mengaplikasi cara-cara bagaimana mengatasi tekanan emosi.
ALAT BANTU MENGAJAR
Buku teks.

AKTIVITI
1.Meluahkan perasaan.
2.Kaunseling
3.Aktiviti rekreasi
4.Rawatan pakar.
REFLEKSI
Pelajar sedar dan faham kenapa tekan emosi perlu diatasi dengan baik.

HARI
Selasa
TARIKH
16 April 2013
KELAS
4K10
M/PELAJARAN
Pendidikan Kesihatan.
TAJUK
Emosi Remaja.
SUB-TAJUK
Faktor perubahan emosi remaja.
OBJEKTIF
Pelajar boleh mengenalpasti faktor-faktor yang terlibat yang mempengaruhi emosi mereka.
ALAT BANTU MENGAJAR
Buku teks.

AKTIVITI
1.Perubahan fizikal
2.Perubahan sosial
3.Daya pemikiran
4.Persekitaran.
REFLEKSI
Pelajar faham faktor-faktor yang terlibat dalam mempengaruhi emosi mereka.

HARI
Rabu
TARIKH
17 April 2013
KELAS
5S3
M/PELAJARAN
Pendidikan Kesihatan.
TAJUK
Memahami Perasaan
SUB-TAJUK
Cara-cara untuk menangani tekanan emosi.
OBJEKTIF
Pelajar boleh mengaplikasi cara-cara bagaimana mengatasi tekanan emosi.
ALAT BANTU MENGAJAR
Buku teks.

AKTIVITI
1.Meluahkan perasaan.
2.Kaunseling
3.Aktiviti rekreasi
4.Rawatan pakar.
REFLEKSI
Pelajar sedar dan faham kenapa tekan emosi perlu diatasi dengan baik.

HARI
Khamis
TARIKH
18 April 2013
KELAS
4K2
M/PELAJARAN
Pendidikan Kesihatan.
TAJUK
Emosi Remaja.
SUB-TAJUK
Faktor perubahan emosi remaja.
OBJEKTIF
Pelajar boleh mengenalpasti faktor-faktor yang terlibat yang mempengaruhi emosi mereka.
ALAT BANTU MENGAJAR
Buku teks.

AKTIVITI
1.Perubahan fizikal
2.Perubahan sosial
3.Daya pemikiran
4.Persekitaran.
REFLEKSI
Pelajar faham faktor-faktor yang terlibat dalam mempengaruhi emosi mereka.

HARI
Jumaat
TARIKH
19 April 2013
KELAS
4K7
M/PELAJARAN
Pendidikan Kesihatan.
TAJUK
Emosi Remaja.
SUB-TAJUK
Faktor perubahan emosi remaja.
OBJEKTIF
Pelajar boleh mengenalpasti faktor-faktor yang terlibat yang mempengaruhi emosi mereka.
ALAT BANTU MENGAJAR
Buku teks.

AKTIVITI
1.Perubahan fizikal
2.Perubahan sosial
3.Daya pemikiran
4.Persekitaran.
REFLEKSI
Pelajar faham faktor-faktor yang terlibat dalam mempengaruhi emosi mereka.

No comments:

Post a Comment